4.16.2012

Bild.de - Slava i novac su unistili nasu porodicu!


 Jörg Trümper: "Slava i novac su unistili nasu porodicu!"

 Po prvi put, otac Kaulitz blizanaca progovara istinu o Tokio Hotel-u.


Njegovi sinovi izgledaju identicno kao on. Tamne obrve, kosa, harizmaticna usta. Jörg iz Hannovera je bioloski otac Billa i Toma Kaulitza iz benda Tokio Hotel. 


Do sada, ovaj kamiondzija se nikada u javnosti nije predstavljao kao otac blizanaca, nikada nije spominjao svoje poznate sinove. Sto se tice blizanaca, tako bi trebalo i da ostane. Otac je primio pismo iz Amerike pre nekoliko dana koje ga je duboko povredilo. Njemu je zabranjeno da ikada vise spominje svoje sinove.

 

Blizanci se odricu svog oca. Jörg: "Mislim da ce svo njihovo bogatstvo otici za zastitu zivotinja." Otac je ispricao svoju pricu za Bild jer, kako kaze, brine se za svoja dva sina, koja nije uopste video vec 3 godine. "Slava i novac su unistili nasu porodicu" Jörg kaze za Bild tuznim glasom. "Otkad su se Bill i Tom odselili u Ameriku pre 2 godine, u kontaktu sam sa njima samo preko sms poruka. Tomova poslednja poruka je glasila: "Imamo problema, moramo da preispitamo svoju proslost!" "Mislim da je time hteo da kaze da su izgubili orijentaciju u zivotu." kaze Jörg.


Ako posmatrate situaciju iz ugla oca, tako i jeste. Oni su bili najureni od nastupa do nastupa dok konacno nisu pregoreli. "Jednom sam bio backstage. Tamo nije bilo glamura, samo dva mala decaka i nekoliko hladnih hamburgera. Stres ih je ucinio mentalno bolesnim." Pregled: - Roditelji su im se razveli kad su imali godina. -Otac je radio kao kamiondzija u Hanoveru. - Blizanci su se sa majkom Simone preselili u Magdeburg. - Otac je u pocetku redovno vidjao decake, isli su zajedno na letovanja, orac je placao alimentaciju. Jörg: "Onda,2005. godine, oni su postali poznati, imali su samo 15 godina. Njihovo detinjstvo se naglo zavrsilo. Fanovi su ih pratili non-stop. Da bi pogledali film u bioskopu, morali su da iznajme celu bioskopsku halu. Ako su hteli da jedu u restoranu, morali su da poruce hranu u hotelsku sobu. Bili su zatvorenici."


Njemu je bilo dozvoljeno da vidja svoje sinove na javnim nastupima ali da se nikada ne predstavlja kao njihov otac. "U javnosti, moja bivsa zena i njen novi muz Gordon su bili predstavljeni kao zvanicni roditelji. Ja sam morao biti povucen. Uvek sam mislio kako se ne bih uklopio u celu pricu jer sam samo vozac kamiona. Siguran sam da Bill i Tom nisu krivi za ovo sto im se dogadja. Mislim da je njihova majka iza svega ovoga, ona je uvek vukla konce."

prevod na engleski: Pat @ THA 
prevod na srpski: Goga @ THSerbia

No comments:

Post a Comment