2.09.2010

Feb 8, Bild.de - "Bill je ukrao moju devojku!"

Ah, Bild. Poceo da pise fanfikcije. -.- Navodno osoba Dennis K. ima nesto ozbiljno da izjavi. Procitajte sami, pa odlucite da li je glupost ili idiotizam. Cekaj, pa to je isto?! :-)

Image and video hosting by TinyPic

prevod na engleski: anotherdream @ LJ
prevod na srpski: Goga
@ THS

Dennis K.: Bill je ukrao moju devojku!

...ona je polu-azijka i pankerka!

Njega idolizuje hiljade devojaka sirom sveta. Ali navodno, vec 6 godina Bill Kaulitz nema devojku.

Ali sada, izgleda da je Bill Kaulitz stvarno zaludjen devojkom istog godista iz Thüringen-a. Njeno ime je Pinky S., i ona je polu-azijka, i zavrsava kurs za bastovana na groblju (wtf to postoji?)

Za sada je sve islo ok - dok na scenu nije izasao njen bivsi decko, Dennis K. Ovo on tvrdi: "Bill je ukrao moju devojku!"

Dennis i Pinky su bili zajedno vise meseci. U Novogodisnjoj noci, Pinky je raskinula sa Dennisom, inace mladim muzicarem - navodno zbog Billa.

Dennis izjavljuje: "Pinky je bila fan Tokio Hotel-a, i napisala je Billu pismo sa svojom fotkom. On je odgovorio i nastavili su redovno da se cuju online. Kasnije su se upoznali. Proveli su noc u hotelu u Leipzig-u. Bill ju je cak posecivao kod kuce."

Potom, dva rivala su poceli da se svadjaju preko Neta.

Bill je pisao o Pinky: "Toliko je volim, svaki minut sa njom je dragocen. Zelim da dodje kod mene u Hamburg."

Dennis K.: "Bill je cmizdrio kao razmazeno deriste. Ali ja nisam hteo da odustanem od Pinky. Ipak, osecao sam da je gubim zbog Billa. Ona sama mi je rekla da me je Bill pred njom strasno vredjao i ponasao se kao kreten."

Posto je Pinky ostavila Dennisa zbog Billa, Dennis je primio jos jednu poruku od Billa: "Nije mi odgovaralo sto si sa njom." Dennis je potom odgovorio: "Sada ti je cist put."

Pinky S. i Bill nisu zeleli da komentarisu svoju vezu Bild-u. Doduse, priznali su da se poznaju.

2 comments:

  1. ahahahha
    jaako jaako losa laz. xD mislim da neko mora da bude stvarno lud da bi poverovao ovim ... spodobama -.-" izlizane fore koje ni ne zasluzuju komentare :P XD

    ReplyDelete
  2. koji seljak....ovo nema blage veze sa istinom!!

    ReplyDelete