3.18.2010

Mart 17, Vanity Fair (IT) - U krevetu sa Tokio Hotelom

Vanity Fair se prilicno izblamirao sa najnovijim intervjuom. Procitajte sami, pa razmislite da li volite da vas nazivaju malim 15-ogodisnjim devojcicama, kako nas je gospodjica koja je ovo pisala nazvala. Medjutim, kad je vec intervju truo, uzivajte u fascinantnim fotografijama.

scanovi: Bill_Shida

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket



prevod na engleski: seipth @ THA
prevod na srpski: Goga @ THS



U krevetu sa Tokio Hotelom

Nemacki bend koji razludjuje male devojcice (ali dokle?) dolazi u Italiju na turneji. Pogodite gde smo iz pozvali da dodju?

Podignite ruku svi koji znate neku pesmu Tokio Hotela. Ako pohadjate osnovnu skolu, verovatno cete biti odusevljeni jer znate svaku rec. Ako ste stariji od 15 godina, bicete zbunjeni. Bar nek ozna da otpeva "na-na-na-na monsoon". Ako spadate u prvu grupu, sigurno s nestrpljenjem cekate neki od 4 koncerta u Italiji. Ako pripadate drugoj grupi, pripremite se da cujete nesto sto vam je vec dobro poznato: male devojcice vriste za cetiri momka u dvadesetima (jedan nasminkan, sa cudnom frizurom, jedan sa pletenicama koji izgleda kao reper, jedan sa kratkom kosom i jedan sa dugackom kosom).

To je Tokio Hotel, nemacki bend koji je prodao najvise albuma poslednjih godina (3 miliona sirom sveta, 700.000 samo sa najnovijim, Humanoid, izdat proslog Oktobra). Iako insajderi koji tvrde da njihova popularnost opada (4 datuma se ne prodaju kao pre dve godine) i iako je americki Rolling Stones kritikovao album rekavsi da je "melodijski anemican i niskog tonaliteta", cak iako je Google Trends (program koji obezbedjuje uvid u potrage na Internetu) pokazuje da se potraga za recima "Tokio Hotel" smanjuje, i iako postoji grupa na Facebook-u pod nazivom: "Ovaj patlidzan ima vise fanova od Tokio Hotela" su postigli svoj cilj - cetiri momka iz Magdeburga i dalje osvajaju zaludjene tinejdzere koji su spremni na sve.

Momci savrseno odigravaju svoje uloge. Kada smo ih upoznali u luksuznom apartmanu hotela, Bill Kaulitz - pevac - ulazi, pozdravlja nas, staje na podijum pred objektiv, rasiruje noge i pocinje da pozira pred fotografom, sa neprastanom promenom izraza lica (tajanstven pogled-malo manje tajanstven pogled-ozbiljan pogled-malo manje ozbiljan pogled) - tako da cak Ben Stiller iz Zoolander-a ne moze bolje! Steta pa fotograf i dalje namesta osvetljenje i kompjuter. Menadzer govori Billu da ce fotografisanje tek da pocne. Bill kaze "Ok" i odlazi do sminkera (Natalie) koja mu popravlja sminku.

U medjuvremenu - znajuci da Natalie igra vaznu ulogu u bendu zasluzujuci svojim vestinama sa lakom za kosu, rumenilom i olovkama - pitamo je koliko dugo saradjuje sa Tokio Hotelom. Ona polako ode smejuci se i prozbori "No comment", "To je tajna", "To je misterija." Kao da je to cetvrta tajna Fatime...receno mi je da je to normalno. Stara legenda tvrdi da je ona bila u vezi sa Billom - neko to osporava i kaze da je to samo pokrice o glasinama da je Bill navodno homoseksualac, sto bi razocaralo njegove mlade fanove, dok drugi tvrde da je istina ali da on ne priznaje iz istog razloga, prevenstveno da ne bi razocarao fanove. Ipak, u svakom intervjuu se naglasava kako on trazi pravu ljubav, kako Tom pada na drugaciju devojku svakog dana, Gustav je singl a Georg je u vezi sa svojom devojkom vec godinu dana.

Posle photoshoot-a - koji uzimaju ozbiljno i saglasno kao zadatak - sa neamcko-japanskim stavom koji ide uz njihovo ime - oni lezu na dupli krevet u susednoj sobi. Pozivaju me da sednem sa njima i da ih intervjuisem na duseku, za koji bi svi fanovi ubili.


Bill, ti si idol devojaka, ali i tekstopisac vasih pesama. Drugi singl, "World behind my Wall" govori kako "zelis da se probudis u snu". Kakav je tvoj svet iza fasade?

Bill: Veoma srecan svet. Imam porodicu, svoja cetiri psa, mog brata Toma, bend i moj posao. Ali u isto vreme je tesko naci istu takvu srecu u zivotu. Shvatam da je moj slucaj bas poseban izuzetak.

Vas album se zove Humanoid, a na omotu se nalazi Bill u obliku robota, a u mnogim pesmama i naglasavate tu temu: vi niste roboti, vec ljudi sa srcem.

Bill: Mnogi ljudi pogledaju omot i pomisle kako smo hteli da se igramo "robota". Zapravo smo odabrali ovo ime za album jer se i osecamo kao "humanoidi" tj. slicni ljudskim bicima. Osecamo se cudno, drugacije. U pesmi "Alien" pevam "There's an alien in me" ali da budem iskren - pevam o potrazi za ljubavlju, o jedinstvu sa svojom drugom polovinom. U svakom pesmi govorimo o emocijama i uspomenama iz detinjstva, sentimentalni smo i potpuno prave osobe.

Kad smo vec kod aliena, receno je da verujete u Marsovce.

Bill: Verujem u mnoge stvari, iako nisam pripadnik nijedne vere posebno. Siguran sam da postoji zivot posle smrti ili na drugim planetama. I cvrsto verujem u sudbinu. U nasoj sudbini je zapisano da cemo se moj brat i ja ovim baviti, volimo muziku jos otkad smo bili mala deca.

Osim sopstvene, koju muziku jos volite? Odakle dolazi vasa inspiracija?

Bill: Ja volim Stereophonics.
Gustav: Ja slusam Metallicu. Ali sam na desnom listu tetovirao recenicu Johnnyja Casha, koga jako volim.

I?

Tom: Iskreno mi imamo jako malo vremena da slusamo muziku, uvek smo na putu sa nasom muzikom i na kraju dana, ne mozemo vise nista da podnesemo.

Da li ikad imate odmore?

Bill: Nikad. Cak citati knjigu ili casopis je nemoguce.

Kad smo kod citanja, Bill ti si napustio osnovnu skolu. zar nisi zainteresovan da naucis nesto vise?

Bill: Nisam polagao jer sam u to vreme vec pisao nas prvi album, i nisam siguran da li cu ikada polagati. Sad sam frontmen Tokio Hotela i time se bavim, zabavljam se.

Tom: Mislim da ne zelim sada to, nisam zainteresovan. Ali uveravam vas da znamo da pisemo, citamo i brojimo.

Gustav: Ja sam diplomirao i prosao profesionalne studije na Internetu. Mozda cu jednog dana nastaviti studije...ali trenutno smo fokusirani na bend, znate vec. Nas san se ostvario i zelimo da ga zivimo sto duze. I zbog nasih fanova, takodje.

Gustav, prosle godine si bio napadnut u klubu, a Tom je navodno udario devojku koja ga je pitala za autogram. Sta vam se to desava?

Gustav: Zvuci neverovatno, ali cak i ja sam prepoznatljiv kao clan Tokio Hotela. Zato je to vece taj covek odlucio da se izjasni o tome koliko malo voli nas bend - da se tako izrazim - i razbio pivsku flasu o moju glavu.

Tom: Sto se tice mog slucaja, mnoge lazi su bile napisane. Nikad nisam udario zenu. Zapravo, raspravljao sam se sa nekim osobama dok sam se vracao kuci. To nisu bili fanovi koji su trazili autogram, vec devojke koje sam znao i nisu bas imale dobre namere. To je bila privatna stvar. To je takodje i dokaz da ne mozemo nigde da izadjemo bez telohranitelja, cak i kada ne radimo.

Pa, da biste izbegli da budete napadnuti, trebalo bi da...

Bill: Nista ne brinite, necemo se predati.

No comments:

Post a Comment