8.15.2010

Flash #376 (Portugal) - O intimnosti Billa i Toma




Oni su najpoznatiji i najvoljeniji blizanci na svetu, Kaulitz blizanci, iz Tokio Hotel-a. Tako isti, ali i toliko razliciti...

Oni vole da pricaju sve manje i manje o svojoj intimnosti, u nameri da zaustave rastuce zlostavljanje od strane medija. Medjutim, u zaista intimnom intervjuu za jedan italijanski casopis, bliznaci Bill i Tom su otkrili cinjenice koje su nas ostavile otvorenih usta u iznenadjenju. Na primer, Bill priznaje da ga "ponekad uhvati zavist zbog Tomovog ponasanja prema devojkama" a to priznaje momak koji od svoje 14-e godine apstinira od seksualnih odnosa. "Ja ne mogu da pridjem fanovima i kaze: Ti, ti i ti - u moju sobu. Tom to moze."

Bill, obozavani idol mnogih, takodje prica o svojoj navodnoj homoseksualnosti. "Fanovi koji me i dan - danas zapitkuju da li sam gej, me nerviraju... ja volim sminku jos od detinjstva, i zbog Davida Bowiea..."

Iako je jedan blizanac mnogo hrabriji a drugi zaista stidljiv, Bill i Tom priznaju da osecaju "iste stvari, kao da zive u istom telu!"




prevod na engleski i scan: Forever Sacred
prevod na srpski: Goga @ THSerbia

1 comment:

  1. aaa,bill je dusaa!!:D nije kao ona zivotinja Tom xDD <3 ma obozavam ih!!:D

    ReplyDelete