9.12.2010

Til Schweiger priča o Tokio Hotelu




Til: Dakle, sad imamo Keri Hilson s pesmom "I like".. mhm.. bila je veliki hit. Duže vreme kao #1 na mnogim listama, poput iTunesa i drugih download lista... To je pesma koju je pisao David Jost (jedan od producenata Tokio Hotela) i njegov saradnik.. tada sam ja bio u Hollywoodu i snimao film "Mission Hollywood", a on je meni puštao novi album grupe Tokio Hotel, koji mi se jako svideo, ali za film.. nije bilo pesme za koju sam pomislio "Da li ova pesma odgovara filmu?", a onda mi je puštao još par pesama, uključujući i demo verziju pesme "I like". I onda sam pomislio: "Čoveče.. čoveče! Moram da imam ovu pesmu!"




prevod na engleski: Herzblut
prevod nasrpski: Oceana

2 comments:

  1. Baš mi je drago da je rekao nešto o njima, iako je to bilo samo par reči. <3

    ReplyDelete
  2. i meni....neshto lepo za promenu.. :(

    ReplyDelete