2.11.2011

TOPP Magazin #3 (Norveska)




Spremni smo za promenu
Pre 10 godina svirali su ispred samo 5 ljudi i sve su radili sami. Danas, Tokio Hotel odrzava koncerte pred pola miliona ljudi i 700 miliona ljudi godisnje.
''Ljubav znaci sve. Ljubav je zivot'', kaze Bill Kaulitz. Uprkos cinjenici da frontmen benda Tokio Hotel ima armiju mladih fanova, Bill tvrdi da vec duze vreme nema devojku. ''Ljubav nije ogranicenje na samo veze i devojke. Ljubav je svuda oko nas. Za mene, ljubav je upoznavanje sa fanovima, ici na turneje sa momcima i stajati na bini ispred nestrpljivih fanova'', kaze Bill.

Da, postoje neke slavne devojke koje mu privlace paznju. ''Kada bih zeleo da izlazim s nekom slavnom devojkom, bliznakinje Olsen bi bile pun pogodak.''

Promenicemo nasu muziku
TOPP se sastaje sa bendom u njihovoj hotelskoj sobi. Ovaj sastanak zadrzali su u tajnosti zbog stampeda devojaka koje se ispred hotela pojave i placu i padaju u histeriju kada vide momke. ''Pomogli su mi u teskim vremenima'', kaze jedna devojka sa suzama u ocima. Kada smo spomenuli da su se fanovi okupili ispred hotela, bend je bio polaskan. ''Mnogo cenimo nase fanove, oni nemaju cenu.

U decembru bend je objavio album 'Best Of', a u toku je i snimanje njihovog novog albuma cije je vreme za izlazak predvidjeno za novembar 2011 ( za ovo se ne zna da li je tacno). Bend ce raditi sa raznim producentima iz Berlina i Los Angelesa i ceo proces ce trajati otprilike pola godine. Na pitanje da li ce biti inspirisani nekim izvodjacima na koje se ugledaju, oni glavom pokazuju ne. ''Kada smo na turneji ili u studiju, uglavnom slusamo nase pesme'', kaze Bill. On je veliki fan muzike 80-ih. ''Fan sam benda Depeche Mode i Davida Bowieja, ali kada snimamo u studiju uglavnom slusam stvari Tokio Hotela.
Iako sami sebe inspirisu, rekli su da ce ovaj put promeniti zvuk. - ''Uvek volimo da budemo iznenadjujuci, a ne predvidiv bend.'' ,kaze Bill- Bill takodje kaze da se on uvek menja. ''Moja frizura, na primer. Sva cetvorica volimo da eksperimentisemo sa nasim stilovima, bas kao i sa muzikom u predstojecoj godini.''

'Moram ubediti Georga i Gustava da promene svoje stilove. Ali oni ne zele da ispadnu 'streberi' i samo da nose ono sto njima odgovara i sto im je udobno. Pitao sam ih da li zele da promene frizuru ili da nose neke sarenije majice, ali ne. To jednostavno ne bi uspelo kod njih. Tom, za razliku od njih, prihvata promenu. Imamo 6 do 8 meseci da odlucimo da li cu sisati kosu ili ne. Videcemo. Sve promene su dobrodosle.''

Mrzi cizme
Pevac Bill ima stil koji ga razlikuje od publike, to je sigurno. Ovaj 21-godisnjak takodje ima jako misljenje o trenutnim zenskim modnim trendovima. ''Gumene cizme su najodvratnija stvar koju sam ikad video. U njima izgledate kao da ste obucene za posao!''
Ali i braca Kaulitz imaju svoj 'guilty pleasure' -klasicne 'chick flicks' (romanticni filmovi za devojke). ''Tesko je poverovati, ali mi se zaista svidja film 'The Notebook'. -priznaje Tom. Bill je slab na film 'Meet Joe Black' u kom Brad Pitt igra glavnu ulogu.

To da sada sede ovde u sobi, dok im novinari iz celog sveta postavljaju pitanja, bilo je nezamislivo za bend godine 2001. kada su ga i osnovali. Ali nije im puno trebalo da se proslave, a zatim su napustili skolu kako bi se 100 % posvetili muzici.

''Naravno, bilo je fantasticno napustiti skolu, ali bilo je nekih stvari od kojih nije tako lako odustati. Secam se mog 16-og rodjendana. Zeleo sam veliku zurku,a umesto toga dobio sam dan ispunjen intervjuima. Dosta vremena nam je trebalo da bismo postali discilinovani za fokusiranje. Znam da su me neke stvari prosle, ali nikad ne bih dao ono sto sada imam.''
''Ima dana kada pozelim da jednostavno mogu da izadjem na ulicu ili da vozim kola bez ikoga da me primeti, ali sta bih onda radio? Bill Kaulitz u kancelariji? To bi me slomilo. Yeah, jednostavno cu raditi ono sto volim- stajacu na bini i zabavljati druge. Unervozim se kad na TV-u gledam dodele nagrada na kojima Tokio Hotel nije. Zelim da budem na vrhu. To je moja unutrasnja snaga. To je ono sto me drzi u jednom komadu''.

prevod na engleski: THCanada
prevod na srpski:Naki&Tom @ THSerbia

No comments:

Post a Comment