2.19.2011

Gossips #4 (Japan) - prevod intervjua



Pitanja za Billa:
- Billova frizura je tako cool. Koliko ti vremena treba da ti kosa tako dobro izgleda?
To je moja velika tajna... :-)
- Kada bi analizirao sebe. Sta mislis, kakva si osoba?
To je veoma tesko reci, perfekcionista sam. To je sigurno.
- Sta mislis o devojkama u Japanu?
Veoma su slatke, i pomalo stidljive. Volim ih :-)
- Molim te, reci nam kako je to imati brata blizanca.
Tom i ja smo kao jedna osoba. Ne bih mogao da zivim bez njega. Povezani smo na specijalan nacin, kako samo blizanci mogu da budu povezani.
- Kakvi su karakteri svih clanova benda?
Tom... Jedna rec nije dovoljna!
Georg... LENJ!!!
Gustav... BITCHY!
- Da li koristis parfeme? Koji parfem koristis?
Imam ih mnogo. Najvise mi se dopada Hermes!


Pitanja za Toma:
- Sta volis u vezi sa sobom? A sta mrzis?
Vrline: Perfekcionista.
Mana: Perfekcionista!
- Molim te, reci nam kako je to imati brata blizanca. Da li ti se to dopada?
Da. Veoma! Zaista smo jako vezani... Tesko je to objasniti. Ponekad sanjamo iste snove, i slicno... Tesko je to objasniti..
- Postoji li nesto sto bi poboljsao kod nekog clana benda?
Georg: Pa on nije bas cist...
Gustav, on je Bitchy....
A Bill... On je kao ja. To nervira ponekad...
- Sta mislis o devojkama u Japanu?
Veoma su fine i lepe! :-)
- Kakav tip devojke volis?
To vam ne mogu reci... To moram da osetim, prvi put kad je vidim. Nemam tip devojke, ili nesto kao Dream Girl!


izvor
prevod na srpski: x Forbidden Rose x @ Tokio Hotel Serbia

No comments:

Post a Comment