4.25.2010

Big #4 (IT) - Bill Kaulitz




prevod na srpski: Goga @ THS

Prva strana

Normalan zivot

Moje najvece zadovoljstvo je kada zateknem svoje stare prijatelje kod svoje kuce. Ne mozemo dugo da se druzimo jer je vreme jako kratko, ali prisecati se starih dobrih dana, je uvek opustajuce i lepo. Naravno, da me ne prate svi ovi paparazzi... Gde god da krenem naidjem na flesheve od fotoaparata i osecam se zaista, kao zivotinja u zooloskom vrtu. Kao freak. Postoje momenti kada zelim samo jednu stvar: da zivim kao svako drugi momak. Ali toliko zelim i uspeh sa svojim bendom, da bi bilo nezahvalno zaliti se.

Vegeterijanac

Dosta mi je smrznute pizze, sa svakakvim sranjima na njoj. Postao sam vegetarijanac. Jedem mnogo testenine sa sirom i to mi daje energiju za turneju. Malo se bavim i sportom, jer inace ljudi pocnu da govore kako imam anoreksiju. Ali iskreno, ne volim ni fudbal, a tek teretanu, sa spravama. Ali moram zbog misica. I trebalo bi da pocnem da dzogiram, zbog disanja.

Druga strana

Blizu.. jako blizu....
Sada smo uspeli da pronadjemo balans i da nadjemo momenat kada cemo reci: "Ok, sada mala pauza." Kada se ta pauza zavrsi, vracamo se pun energije, i to je dobro. Sa Tomom su stvari malo drugacije nego sa drugima, mi smo jedna osoba sa cetiri uha.

Zivot u autobusu

Putovanje busom za prave rock zvezde! Ovo podrazumeva: putovanje tokom noci, Gustavovo tesko hrkanje i puno cebadi, jer ne smem da rizikujem da se nesto desi mom glasu. Obicno stignemo u hotel ujutru, imamo obilan dorucak i jedan vruc tus, malo odmaramo i onda pravac na testiranje opreme, intervjui i uvece koncert. I tako ceo mesec...!

Treca strana

Bill je zajedno sa Kerli snimio numeru Strange, pesmu za sountrack filma "Alice in Wonderland" Tima Burtona. Sta Kerli kaze o pevacu:

"Bill nema mane, i veoma je cool, jako mrsav i savrseno nasminkan. Osecala sam se kao ruzno pace kad je bio u blizini."


Mane?

Moja najveca mana je sto sve volim da kontrolisem, ali je to ujedno i jedan od mojih najvecih kvaliteta. Znam da je to ponekad nemoguce izdrzati, ali kod mene sve uvek mora biti u najboljem redu... savrseno!

Istina?

Stigli smo do tacke kada vise ne podnosimo jedni druge tako lako. Mi smo prijatelji, jako smo bliski, ali imamo momenata kada nas i najmanje sitnice razbesne. Ponekad se samo izderem na sve, zbog neke sitnice.... onda se smirim. Ali i to se desava. Jednom me je Tom ufotkao u jako ljutom stanju, i verovao je da se nikad necu tako razljutiti. Ali desava se...

Cetvrta strana

Kada bi se Billu Kaulitzu ponudila uloga vampira Edwarda iz popularne Twilight sage, sta bi on rekao?

Jos uvek single?

Da, jos uvek sam single, i vec mi je dosta da odgovaram na ovo pitanje! Kako ocekujete da upoznam neku devojku kada ni dva dana ne provedem u istom gradu? Kada gledam svoj zivot ranije, svog poslednjeg prijatelja sam imao sa 15 godina. Prilicno malo, za jednog 20-ogodisnjaka, zar ne? Nikad nisam upoznao moju pravu ljubav, i kako stvari sada stoje, mislim da se to nece ni desiti, da cu pronaci nekog posebnog.

Hollywood? Zasto da ne!

Radio sam karakter Arthura za nemacku verziju drugog dela filma. Obozavam film i svidja mi se karakter, mada mi je tesko da glumim smeh ili tugu, ako nije stvarna. Stvarno nisam mislio da ce mi se toliko svideti. Uvek sam govorio da se pevaci trebaju drzati pevanja, ali vidite sta se dogodilo - ja razmisljam o glumi. Kakva bi mi uloga odgovarala, mislim da bih bio odlican kao neki los momak ili vampir, neki Edwardov prijatelj, mozda... To bih uradio sa zadovoljstvom.

No comments:

Post a Comment