7.29.2010

Fan-akcija: Gustavov rođendanski poklon


Pošto Kaulitz blizanci nisu jedini koji u septembru slave rođendan, planiramo da napravimo rođendansku knjigu za Gustava.
Ideja je da napravimo jednu stranu po državi.
Svi fanovi koji žele da budu navedeni u knjizi, neka nam pošalju mail sa svojim imenom, prezimenom i državom iz koje su.
To su sve informacije koje će nam trebati. Takođe će nam biti potreban i po jedan dobrovoljac iz svake države koji će na svom maternjem jeziku poslati čestitku. Što znači: Šveđanin iz Švedske, Francuz iz Francuske itd.

Da biste učestvovali u ovome, pošaljite mail sa traženim podacima na ovu adresu: Gustav22bday@live.nl

Zapamtite, samo nam trebaju vaše ime, prezime i država. U nazivu poruke (subject) napišite: 'Gustav’s Birthday'.

Da biste se prijavili kao doborovoljac koji će slati čestitku za svoju državu, pošaljite nam mail sa 'Volunteer + your country' u nazivu poruke (subject).
Kraj ove fan akcije biće 10. avgusta (jer će nam trebati vremena da navedemo sve prijavljene i sortiramo ih po stranama koje pripadaju određenim državama!)
Nadamo se da će se odazvati puno fanova i da ćemo uspeti da napravimo jedan lep poklon za Gustava.

Ja (AndjelaUndTom) sam se javila da budem volonter za Srbiju. Evo šta je treba da odradim (email koji sam dobila od Nique, organizatorke ove fan-akcije):
Hey,
Hvala na učešću!

Evo informacija koje su ti potrebne:
Bilo bi divno kada bi mogla da pronađeš normalnu čestitku na kojoj piše 'Srećan rođendan' na tvom jeziku na prednjoj strani čestitke.

Čestisku možeš ostaviti praznu unutra, ili možeš da napišeš 'Srećan rođendan od fanova iz Srbije' na svom jeziku na unutrašnjoj strani čestitke.

(Čestitka treba da bude normalne veličine, jer ćemo je staviti na veliki papir).

I dodaću te na fanlistu. (note: jer sam se prethodno prijavila da učestvujem u fan-akciji)
Javi mi kad pronađeš lepu čestiku i ja ću ti poslati moju adresu.

Ako imaš bilo kakva pitanja ili ti je potrebna pomoš u vezi nečega, slobodno mi posalji email!

Pozdrav,
Niqua
Ako imate bilo kakva pitanja u vezi ove fan-akcije, možete ostaviti ovde komentar ili pitati na našem forumu, rado ću vam odgovoriti, ili pitati Niquu na Twitter-u ili Facebook-u. Nadam se da će fanovi iz Srbije učestovati u velikom broju!

No comments:

Post a Comment