10.16.2010

Bravo Web - Andrea Renzullo





Interviewer: Mnogi ljudi na internetu te vec porede sa Billom Kaulitzom iz Tokio Hotel-a. Sta kazes na to kada cujes nesto tako?
Andrea: Pa... u stvari, to je kompliment za mene, jer je Bill Kaulitz veoma poznat tinejdzer i .... da.... Bas mi se svidja.

Interviewer: Znaci ti si fan Tokio Hotel-a?
Andrea: Da. Otkad sam bio mali drzao sam im palceve i gledao njihove
spotove i sve to...

Interviewer: To znaci da je on kao neki tvoj idol?
Andrea: Da.

Interviewer: Ok... A da li mislis da si mu barem malo slican?
Andrea: Mislim da je moja kosa slicna njegovoj.

Interviewer: Mislis da je tvoja kosa slicna njegovoj?
Andrea: Da.

Napomena: Andrea Renzullo, mladi kandidat show-a ''Das Supertalent 2010'', pricao je o svom muzickom ukusu i o tome da on ne samo sto voli Billovu frizuru, vec i muziku Tokio Hotel-a.



credit: hellerpegasus @ Youtube
prevod na srpski: Naki&Tom @ THSerbia

No comments:

Post a Comment