10.08.2010

L'Uomo Vogue intervju - translation



Bill: Hey mi smo Bill i Tom iz Tokio Hotel-a, nalazimo se u Kataniji i upravo smo zavrsili nas Vogue shooting..
Tom: Tacno...
Bill: Koji je bio neverovatan...
Tom: Jako dobar.
Bill: I... da.

Bill: Znate za mene je to uvek bilo... pa, ja volim da nastupam. Volim da budem na bini, i kada smo tek poceli sa Tokio Hotel-om, imali smo mnogo shootinga i tako, fotografija i svega, i ja sam prepoznao da je to nesto sto takodje mnogo volim, tako da, volim da pravim muziku, volim da budem na bini, ispred publike, ali volim i da stanem pred nekog dobrog fotografa, i jos u ovako prelepom ambijentu kakav je ovaj...
Tom: Jeste, mislim, ovo je jako specijalna lokacija i specijalni shooting, tako da...
Bill: Mene stvarno zanimaju ovakve stvari, stvarno uzivam u ovome, obozavam modu, za to sam zainteresovan, i kada smo bili mladi i nismo imali puno para za sve lepu garderobu, tada sam sam pravio svoju odecu, znate, kupio bih dosta jeftine garderobe i onda bih pravio, recimo od dve majice bih napravio jednu, potpuno samostalno, i tako... uvek sam uzivao u modi, i tako sam blagoslovljen sto mogu da radim ove stvari sada tako da... yeah, to je nesto sto stvarno puno volim.

Bill: Znate, mi ne mozemo da zivimo jedan bez drugoga...
Tom *ubacuje se*: Da.
Bill *nastavlja*: ... tako da, mislim da je savrseno sto smo tako razliciti, tako da samo kad smo zajedno, oseca se da je to jedna osoba.
Tom: Ja mislim da moda u nasem slucaju prikazuje nase karaktere, i mislim da se kroz nas izgled moze videti da smo totalno drugacije licnosti, ali ako spojite te dve licnosti, to je kao jedna osoba.
Bill: Mhhhhm. Tako da ovo je jedna strana *pokazuje na Toma* i ovo je druga strana *pokazuje na sebe*...
Tom: a zajedno smo jedna jako snazna osoba. *smeh*
Bill: *smeh*

Bill: U pocetku smo bili samo Tom i ja u bendu, i ja sm imao sintisajzer, koji je svirao sam, ja sam pritisnem dugme, jer ne znam da sviram instrument, tako da sam samo pritiskao dugmice...
Tom: ... da pritiskao dugmice da bismo dobili utisak bas gitare, jer je bilo jako tesko naci nekoga nasih godina, jos smo mi odrasli u jako malom selu, u Istocnoj Nemackoj, i tamo nema nikoga, tako da, jako je bilo i jeste tesko naci nekoga. Onda smo imali mali nastup u nasem rodnom gradu, i Georg i Gustav su se jednostavno nasli u publici, i gledali nas, i posle nastupa su nam prisli i rekli: "Ok, ako zelite, pridruzicemo se bendu i mozemo probati kako nam bude islo, i otisli smo direktno potom u jedno skladiste, i imali smo tada svoje pesme...
Tom: Yeah mislim da smo bend vec... jedno 10 godina.
Bill: Mmmhmm.

Bill: Znate, prve godine rada, to je bilo samo puno trcanja, bilo je neverovatno, i bili smo na putu stalno, tako da nismo cak ni primetili da smo vec postali tako uspesni, imali smo mnogo zakazanih sastanaka i raspored je bio tako tesan da smo samo trcali okolo, i onda je dosao period kada smo videli da ok, ne mozemo vise da izlazimo sami napolje jer nas ljudi prepoznaju, imamo uvek obezbedjenje oko nas i da je poceo jedan kompletno novi zivot za nas, tako da...
Tom: Da, vise nemamo privatan zivot...
Bill: Yeah, tako da tu je bio samo Tokio Hotel, nista vise, tako da moras da odlucis u jednom momentu, da li to stvarno zelis da uradis, jer ima i losih strana, moras da zivis s ovim i onim cinjenicama, i zivot je vrlo ogranicen, samo se tice Tokio Hotel-a. Tako da ne mozete imati oba. To je nemoguce. Odlucili smo - bend je nasa beba, i poceli smo tako rano, sa samo 7 godina, pravili muziku, i provodili smo najlepse periode nasih zivota, tako smo blagoslovljeni sto imamo tu mogucnost da putujemo svetom i da kao jedan nemacki bend, budemo uspesni u Italiji, Aziji, i Americi, to je tako...
Tom: Ali kada govorimo o nasoj slobodi, to je jedan sloboda iza zidova, iza velikih zidova, jer nismo slobodni u smislu da izadjemo na ulicu i radimo sta god zelimo u tom trenutku, jer to je na neki nacin nemoguce za nas...
Bill: A u drugom smislu mi smo slobodni da se izrazavamo kroz posao, jer ovako ne bih mogao da odem na neki kancelarijski posao, i svejedno to bi za mene bilo tako odvratno... jer nisam ni skolu voleo, imali smo mnogo problema, i moja najveca zelja je uvek bila da se bavim muzikom i zelim da nosim ono sto mi se nosi... ali da je drugacija situacija mi ne bismo sada bili ovde i radili shooting za Vogue, znate na sta mislim, tako da, definitvno je vredno toga, yeah. *smeh*

Clanak od strane Vogue-a:

Poznati zbog
Oni su osnivci najproglasenijeg nemackog benda poslednje dekade i zabranjeni snovi za tinejdzere sirom sveta.

Licni stil
"Imamo veoma razlicite i dobro definisane licnosti, a to je jasno i po nasim izgledima, takodje", kaze Bill: on ima nepogresivi androgeni stil, pod uticajem glam i gotik estetike, dok se Tom fokusira da mu bude udobno i nosi veliku odecu u stilu repera.

Zoom
Izrazili su svoj talenat za muziku u ranim godinama: Tom je poceo da svira gitaru sa 7 a Bill je bio ucesnik u sou za talente Star Search s 13 godina. Nekoliko albuma (od Shrei-a, izdatog 2005, do Humanoida 2009.), istaknut broj internacionalnih nagrada i neosporan status ikona u tinejdz slikama, su samo neki od jnihovih dosadasnjih dostignuca.

U javnosti
Nemaju stilistu i uvek licno biraju svoj izgled. Bill, frontmen, je onaj koji nosi najnecuvenije stage-outfite: on je ljubitelj mode, on je dizajnirao ikostimirao svoju sopstvenu odecu od kad je bio dete. Njegov stil konstantno evoluira: ostavio je farmerke imajice iza sebe i opredelio se za prefinjeniju odecu (blejzeri, kosne jakne, unikatne pantalone i sik aviatorski stil). Glamurozni android kostimi koje je skoro nosio na Welcome to Humanoid City turneji su dizajnirani od strane Dsquared²ovih Deana i Dana Catena.

Privatno
Bill ostavlja svoj preko vrha stil sa strane: on provodi svoje slobodno vreme noseci trenerku i ni trunku sminke. Tom ostaje veran svom hip-hop stilu.

Obuca
Bill nosi cizme ili borbene cizme, tok Tm stalno nosi patike, koje sakuplja.

Kosa
Obojica imaju tamno plavu kosu i farbaju je u crno. Bill voli da eksperimentise s svojim frizurama i stilom: ozloglasena bodljikava frizura i punk mohawk privlace paznju medija, ali se on nedavo odlucio za kracu frizuru, sa nejasnim stilom pedesetih. Tom ima cornrows.

Nakit
Bill cesto nosi lancice - najcesce srebrne lancice ili komplikovane multistrand(?) delove, ukrasene siljcima ili vestackim dijamantima.

Modne ikone
Karl Lagerfeld, Aerosmithov Steven Tyler, David Bowie.

Omiljeni deo odece
Bill voli jakne, Tom ne moze da se odvoi od svojih vrecasih pantalona.

Omiljeni dizajneri
Karl Lagerfeld, Hedi Slimane za Dior Homme, Rick Owens.

Omiljeni grad
Tokio (otuda i ime benda)

Omiljena muzika
Bill slusa pop-rock muziku (Stereophonics, Coldplay, Kings of Leon), Tom preferira slusanje hip-hopa ( nemacki reper Samy Deluxe je jedan od njegovih omiljenih pevaca)

Omiljena hrana
Oni su vegeterijanci. Vole pastu i pizzu.

Omiljeni filmovi
Medju Billovim omiljenim filmovima su The Notebook Nicka Cassavetesa, The Twilight saga (ima strast prema vampirskim filmovima), Labyrinth Jima Hensona i The Nightmare Before Christmas Tima Burtona. Tom voli The Fifth Element Luca Bessona i Meet Joe Black Martina Bresta.

Omiljene TV serije
Prison Break i Nip/Tuck za Billa i The King of Queens za Toma.

Moto
Billov moto je 'Sta god da se desi, veruj u sebe, veruj u zivot, veruj u sutra. Veruj u sve sto radis, stalno' (recenica koju govori tokom live nastupa). Tomov moto je 'na zemlji' 'Carpe diem'.

Dobre navike
Mnogo spavaju, kada mogu, i da se opustaju igrajuci se sa svojim psima.

Lose navike
Bill je freak kontrole, dok je Tom lenj.

Vole
Bill voli pirsinge i tetovaze (ima ih 4), dok Tom ima srast za grafite.

Ne vole
Paparace.

Volimo ih zato sto
Redefinisali su ideju boy-banda zahvaljujuci svom talentu i nametnuli svoj sopstveni stil s istrajnoscu, uprkos kritikama.



prevodi: Goga @ THSerbia, Bim @ THSerbia

No comments:

Post a Comment