1.27.2010

Bravo (DE) #5 - Bill kao slepi mis

www.ImageBanana.net - 602487236ad78ae2410f5655ace5f2818f93.jpgwww.ImageBanana.net - BRAVO.DE52010.jpg

scan credit: Lisa S @ Twitter

prevod na engleski: herzblut @ THus
prevod na srpski: Goga @ THS



Rockstar je otvorio modnu reviju Dsquared2 sa spektakularnim odelom. Sta ovo sve znaci za Tokio Hotel?

Kako to sve izgleda? TH frontmen Bill Kaulitz (20) vec nas je iznenadjivao sa ludim outfitima - ali ovo je bas ludo! U crnom koznom odelu, sa teskim srebrnim lancima oko vrata i crnim krilima, prosetao je pistom. I to za top dizajnere Dsquared2 u Milanu!

"Dobio sam ponudu dva dana pre pocetka da otvorim reviju, i odmah sam pristao" Bill priznaju u ekskluzivnom intervjuu za BRAVO. Malo pre pocetka revije sam bio tako uzbudjen, morao sam stalno do toaleta. *smeh* zato su me obukli u to odelo minut pre pocetka. Nisam skoro uopste u tome mogao da se pomeram. Bilo je jako tesko, kao vojnicko odelo."

Ali kako to da se Bill uopste nasao na modnoj pisti? Dizajneri perjanog odela, Dean i Dan Caten (obojica 45) su licno primetili pevaca Tokio Hotel-a. "Cesto nosim njihovu garderobu, oni su to primetili i povremeno mi slali odecu. Onda sam ih pitao da li bi zeleli da dizajniraju nasu garderobu za "Welcome to Humanoid City" turneju." Dizajneri su odmah pristali. "Nosicu pet odela, posebno dizajniranih za mene. Ostali ce imati po jedno."

Kao i Bill i Tom, i Dean i Dan su jednojajcani blizanci. "Zato se tako dobro i slazemo. Upoznali smo se vece pred reviju, ali smo se odmah slozili kao da se znamo godinama." kaze Bill. "Na primer, isto se osecaju kad su udaljeni jedan od drugog, bas kao i mi." Da li Bill samo zeli da iskusi kako je to biti model? "Bilo mi je bas zabavno." kaze pevac. "To mi je takodje uvek bio jedan od snova. Voleo bih da to cesce radim iz zadovoljstva. Ali nikad se ne bih odrekao muzike zbog toga. Muzika je definitivno najvaznija."

Da li Bill sada voli samo skupu markiranu garderobu? "Ne, i dalje volim da idem u Second-Hand radnje. Neke kozne jakne koje nosim ne kostaju ni 10 eura!" kaze Bill. "Ranije, nisam imao novca, sam sebi sam pravio garderobu."

Njegov brat blizanac, Tom, u potpunosti podrzava Billa kao modela. "On nikad to ne bi mogao da nosi i ne razume kako ja to nosim. Ali, Tom se i dalje jako ponosi sa mnom..."


natpis ispod Tomove fotografije

Takodje, gitarista ce uskoro postati model. Reklamirace patike marke Reebok!

No comments:

Post a Comment