1.12.2010

Por Ti (ME) - Tokio Hotel - dok je sve bilo samo san



Prevod na engleski: LoveForTH/tha
Prevod na srpski: Goga @ THS

Godina 2002: jedan bend, koji se bori da uspe.
Godina 2010: sada, oni su #1 i otvaraju svoj foto-album za vas

Kako su slatki - cetiri decaka se igraju sa instrumentima. Godina je 2002 i izgleda kao da se nalazimo na casu muzickog u drugom razredu srednje skole. Ali zapravo, vo je bio pocetak njihove brilijantne karijere. Bill i Tom imaju samo 13 godina, Gustav 14 a Georg 15, i tada su napravili prve korake ka ogromnoj slavi. Tada su Devilish, a samo malo kasnije postaju Tokio Hotel. I vec tada, tako mladi, blizanci su vec imali neverovatan izgled: Bill sa svojom manga frizurom i Tom sa dredovima.
Oko osam godina kasnije, cetvorica muskaraca iz Magdeburga su najvece rock zvezde iz Nemacke i nasi omiljeni rockeri!


Fotografije. (gledati od prve fotografije dole levo pa na gore na 1. stranici, na drugoj stranici od gore na dole)

"Bio sam jako umoran ovde! Bas se vidi, zar ne?" , kaze Bill.

Gustav je uvek bio ozbiljan: "Cak me je i moja kosa tada nervirala! Ha!"

Gustav sa gitarom, vidi ti to! "Samo sam je stimovao tada.", kaze ovaj zgodni mladic.

Od Mange do modernog punk-a: Bill je eksperimentisao samo sa cool stilovima.

"Bill i ja smo se puno trudili na nasim prvim zajednickim snimanjima u studiju. Tada smo jos uvek bili Devilish!" kaze Tom.

"Tada sam tek pocinjao da ucim kako se snima zvuk i sve!" kaze Bill.

"Sa 13 godina imao sam velike snove sa Devilish. I skoro sve sam ih ostvario!" dodaje Bill kao objasnjenje.

Da li mozete da vidite Georga? (desno) Godine 2002. je vec poceo da pusta svoju cool kosu.

"Bilo je momenata kada bismo rekli: "Ima jos mnogo toga da se uradi dok ne zavrsimo! Ha!" dodaje na kraju Tom.

No comments:

Post a Comment