1.03.2010

RU All Stars #01/2010 - "TH, Ti i Numerologija"



All Stars - "Tokio Hotel, Ti i Numerologija"

Mnogi ljudi veruju u magiju brojeva. Odlucili smo da desifrujemo imena TH momaka. Kod je mozda jedan od najvaznijih aspekata kada brojevi uticu na nas. Da definisete sifru morate da zamenite slova imena osobe sa odgovarajucim brojevima, a zatim da dodate brojeve koji se zavrasavaju brojem od 1 do 9. Kao sto su imena momaka u originali napisana latinicom, tako cemo izracinati njihove kodove na latinici. Takodje smo dodali citate momaka o sebi.

Tom – 264 (2+6+4=12: 1+2=3)
1+2: Tom i dva cuvara


Karakteristike “Tri”
Osoba sa kodom “Tri” je optimista, izvrstan javni govornik i dusa kompanije. On nije kao svi ostali. Najvaznija stvar u njegovom zivotu je samostalnost, zelja da se razlikuje od bilo koga, da bude upadljiv. Druzeljubiv je, ali ponekad i veoma emotivan i lakomislen. Ima ocigledan dar pisanja i crtanja. Ako takva osoba nema prijatelje, oseca se nesrecno i misli da nije u svom zivotu. “Tri” ne moze da zivi bez drugarstva i komunikacije, uvek mora da bude u javnosti.
Tomov citat, “Jos od detinjstva nisam zeleo da budem kao svi ostali i eksperimentisao sam sa stilom i odgovarao uciteljima. Ne vidim sebe kao porodicnog coveka. Vise volim kratke ljubavne afere, nego dugotrajne ozbiljne veze. Volim komedije i da se salim na svoj racun.”

Georg – 75697 (7+5+6+9+7=34; 3+4=7)

For sure even the other musicians in the group do not know all Georg’s secrets.

Karakteristike “Sedam”
Osoba sa kodom “Sedam” ne zuri da se otvori pred strancima, zato izgleda tajanstveno i neobicno. On je filozof koji zivi u svetu haosa i oseca usamljenost usred gomile. Veoma je srecan ako pronadje svoju srodnu dusu. Ako “Sedam” podrazumeva da ste dostojni da razgovara sa vama, rado ce podeliti svoje misli sa vama. Resavanje materijalnih i svakodnevnih problema nije njegova jaca strana.
Georgov citat, “Za mene je svasvim u redu da su Bill i Tom “lideri” u nasoj grupi i da mnogo govore o sebi u intervjuima. Meni nije potrebna tolika paznja.”

Bill – 2933 (2+9+3+3=17: 1+7=8)
Duga kosa - jos uvek nije znak melagomanije.

Karakteristike “Osam”
Osoba sa kodom “Osam” voli da dolazi do velikih planova i da pocinje velike finansijke projekte. U poslu se osecaju kao riba u vodi postizuci pozeljne rezultate, bez mnogo truda i troskova. Imaju urodjeni talenat za rad sa meterijalnim stvarima i finansijama. Njihova slaba tacka je ogormno samopostovanje sto ponekad moze da se pretvori u melogamiju. Postovanje i priznanje im je vazdih, bez kojeg se guse, cak i ako je plod njihovog rada ocigledan i govori sam za sebe. Ocajnicki im je potrebna paznja svih; zele da drugi ljudi govore o njima sve vreme.
Billov citat, “Slava je kao droga. Uvek sam zeleo da ljudi pricaju o meni i mediji prate svaki moj korak. Ponekad se probudim i shvatim da se ne osecam za “pokazivanje” mog lica fotografima, ali kada ostanem kuci nedelju dana bez icije paznje, onda sam zeljan da vidim javnost plaseci se da su me svi zaboravili.”

Gustav – 731214 (7+3+1+2+1+4=18; 1+8=9
Moze se zaviditi Gustavovoj pribranosti.

Karakteristike “Devet”
Osoba sa kodom “Devet” je covek inspiracije. Potrebna mu je atmosfera u skladu sa njegovim radom i zivotom. Izvrsno radi u grupi prijatelja, naklonjenih, mirnih ljudi – napusta grupu zbog visokog sukoba ljudi. Fleksibilno poslovni-raspored mu savrseno odgovara. Po pravilu, “Devet” je nesebican i velikodusan prema drugim ljudima. Moze da rasudjuje i analizira zbog cega je postovan od strane sefova, podredjenih i kolega.
Gustavov citat, “Drog se drugi brinu pre showa i jure u svlacionicu kao ludi, ja sedim u cosku i slusam muziku. Volim da sam tih i da se koncentrisem. Ujutro se probudim pre svih i prosetam se sam celim gradom.”

Prevod: Andjela

No comments:

Post a Comment