1.03.2010

MOPO: David Jost - Hit maker iz Hamburga

Svi znaju za najuspešniji nemački bend “Tokio Hotel” – menadžer i tekstopisac David Jost je manje poznat.

Trenutno najuspešniji hamburški tekstopisac voli da ostane u pozadini, ne voli da priča pred kamerama i retko kad ima vremena za intervjue: David Jost (37), producent, tekstopisac i menadžer Tokio Hotela je radoholičar. On je sve vreme stajao iza svetski poznatog benda. Uz Billa Kaulitza je napisao velike hitove za Tokio Hotel. U ovo vreme, pesma “I Like” koju je napisao sa Robinom Grubertom koju peva zvezda iz SADa Keri Hilson je na prvom mestu top lista. Jost je pričao za MOPO o svom poslu i životu između Hollywooda i Hamburga.


MOPO: Šta ste pomislili kad ste upoznali momke iz Tokio Hotela pre sedam godina?
Jost:
U to vreme, nikada nisam planirao da ekskluzivno radim za bend. Ali kad sam ih video sa svojim saradnicima u produkciji, bio sam paralisan. Billov emocionalni potencijal, dečaka od samo trinaest godina, bio je neverovatan. Bio je izuzetan čak i kao klinac, nosio je mnogo melanholije, a pored toga, i jaku snagu volje da se bori u sebi. Zajedno smo proizveli njegove ideje u studiju. Mnogo ljudi je tad govorilo da je Tokio Hotel suviše čudno ime i da ništa od ovoga neće uspeti. Pored toga, zakleo sam se da ću učiniti da bend bude broj jedan; da nisam uspeo, ispao bih budala.

MOPO: Šta je posebno u vezi sa Tokio Hotelom?
Jost: Imaju veliki potencijal za posao zvezda, a možete i videti pevača i frontmena kao što je Bill, i to retko, na svakih deset godina. Momci su jako pametni i mešaju se u sve što se tiče benda. U skorije vreme, automatski su dobili mnogo lekcija o poslu zvezde pored velike popularnosti na bini. Posebno se Tom uneo u to. Ako oseti da ne želi više da bude na sceni, bio bi odličan iza scene.

MOPO: Pored Vašeg rada za Tokio Hotel, Vaša pesma “I Like” je #1. Pesma iz filma “Zweiohrküken”.
Jost: Upoznao sam Tila Schweigera, jer je tražio pesme za svoj film. Schweigera vodi osećaj iz stomaka. Kada je čuo prvih nekoliko sekundi pesme “I Like”, hteo je da uzme tu pesmu, odmah. Mislili smo da bi Keri Hilson bila savršena da otpeva pesmu “I Like”. Odmah je pristala da peva tu pesmu, čim sam joj je poslao! Iako nisam očekivao da će odmah biti #1.

MOPO: Nasuprot većini producenata, Vi stojite u pozadini. Kakav luksuz priuštavate sebi time?
Jost: Zahvalan sam tome što sam pisanje pesama mogao da pretočim u svoj posao. Za mene je luksuz lagodnost dok radim. Puno para trošim na usluge. Ne interesuju me ni automobili ni kupovina.

MOPO: Poslednjih deset meseci proveli ste u Los Anđelesu. Da li to znači da ćete reći zbogom Hamburgu?
Jost: Na prvi pogled, Los Anđeles je plastični grad bez kulture. Prvo morate da nađete LA za sebe. Podigli smo studio između Venecije i Santa Monike. Ovde dobijate drugačiji pogled na svet i slobodu rada bez stresa. Ali ću zauvek imati svoj stan u Hamburgu, jer je to za mene najlepši grad u celoj Nemačkoj.

Prevod: Angel Star

No comments:

Post a Comment