1.15.2010

Intervju sa Tomom - GQ (DE)

GQ je na izdanju sa blizancima Kaulitz, ostvario toliki profit, da bi mogli da kupe karte za sve koncerte ove godine na "Welcome to Humanoid City" turneji. Btw, idete li na neki od koncerata? Recite nam na Forumu. A sada, procitajte sta Tom ima da kaze o svom stilu, o twin vezi sa svojim malim bratom i o tome da li ce ikada promeniti stil. Ako zelite da poslusate Toma (ili jednostavno gledate kako govori iako ne razumete ni rec),

pogledajte ovde. Dajem vam i jednu HQ fotku, kao desert. Njam njam.

credit: SaltyWench




Intervju

Prevod na engleski: Pat
Prevod na srpski: Goga @ THS


Kako bi opisao svoj stil?

Savrsen.. neee, nemam pojma. Kod mene je tako...mislim, tako je da... uglavnom, samo treba da mi bude udobno. Moram dobro da se osecam u svojoj kozi. Zato i stalno nosim tako labavu odecu. Volim velike, udobne komade garderobe u kojima mogu slobodno da se krecem. Cim obucem malo tesniju jaknu, pojave mi se hematomi. Necu lagati, od 9-10. razreda nosim samo labavu garderobu.

Sta te inspirise na ovaj stil?

Upoznao sam se pomocu Hip-Hopa. Sa 10 godina sam opsesivno slusao rap i Hip-Hop i kad sam video kako svi ti veliki momci nose pantalone ispod dupeta, poceo sam i ja. U pocetku su bile tesnije, onda sam poceo da ih spostam i na kraju, jednostavno poceo da kupujem prevelike farmerice. To je naravno, dobra stvar, jer ce mi biti dobre ceo zivot. Tako da nikad nisam kupio nesto sto mi ne stoji.

Da li ces stvarno nositi takvu garderobu ceo zivot?

Da! Mozda...mozda samo budem malo vise nosio u struku, ali sigurno cu nositi prevelike stvari. Mozda neke krace kad ostarim, ali sigurno ogromne pantalone.

Znaci, nikad neces promeniti stil i nositi, recimo neka odela koja su zapravo tvoja velicina?

Ne iskljucujem tu opciju. Na primer, vec sam nosio odelo. Za specijalnu priliku. Lepo mi je stojao. Ali, moram reci, meni sve lepo stoji. Volim velike stvari, moze i neko odelo samo malo komfornije.

Da li mozes da zamislis sebe u poslu modela?

Ne, ne verujem. To je vise za Billa. On uziva u fotografisanju i tako to. On zivi kroz to. Kod mene, svidi mi se to 2 nedelje, onda mi je vise dosta. Ovakav photoshooting je zabavan, ali na jedan dan, posle dve nedelje bi mi se smucilo.

Da li prihvatas/dobijas modne savete?

Ne, nikako! Na photoshootingu, ima desetine ljudi, neki ti stavlja puder, onaj tamo ti povlaci jaknu, jer ti sam ne vidis kako to izgleda na fotki. Ali ja ne volim to, sto se tice garderobe. Ceo zivot sve radim sam sto se tice oblacenja, i uvek cu sam sebi kupovati stvari.

Kako ste vas dvoje razvili drugacije stilove?

Ne znam, zapravo... kad smo imali 10 godina, to je preslo u sasvim razlicite pravce. Mislim da je on...ne, sa 6 godina smo i dalje nosili dukseve sa imenima kako bi nas razlikovali, ali kasnije to nije bilo potrebno jer smo krenuli sasvim drugacijim modnim pravcima. Imal ismo obojica jako kratku kosu, i istu garderobu. Nekad drugacije boje, ali isto. Zato smo i krenuli razlicitim pravcima. Samo da ne bismo bili potpuno isti, to je potpuno prirodno. Ne mozemo da zamislimo da idemo ulicom isto obuceni, ali recimo, sto je bas dobro, obojica znamo kako bismo izgledali kada bismo zamenili garderobu. Ja bih izgledao isto kao Bill u njegovoj odeci, i on u mojoj bas kao ja.

Da li ste vi jedan drugom najiskreniji modni kriticari?

Da! Jedan drugom potpuno iskreno kazemo sta mislimo o oblacenju. To se cesto ne zavrsi bas lepo ali pustimo jedan drugog da radi sta hoce. Kazemo jedan drugom: "ta jakna ti ne stoji", "obukao si se kao za Karneval", "to ti uopste ne stoji" ... Stalno mu govorim i prigovaram, i nikad me ne poslusa, ali ok je i tako.

Sta nikad ne bi obukao?

Kapri pantalone. Ili one kratke pantalonice, to mi se gadi. Ali to u ovo vreme ni ne dolazi u obzir. Ali nas bubnjar ih stalno nosi, a to za mene, recimo, nije ni opcija.

Zasto ne Kapri pantalone?

Mislim da gola muska noga ne bi trebalo da se samo tako vidi. Mozda zato sto izgledam kao da sam 6-ti razred, zato. U sestom razredu sam ih nosio par puta ali sam brzo odustao od njih.

Stliski, potpuno ste razliciti. Da li se zato tako dobro dopunjujete kao braca?

Da, tako je. Kod Billa i mene...pa mi smo jedan osoba. Oboje predstavljamo razlicite delove licnosti, i zato smo jedna licnost. Imamo razlicita interesovanja, ali smo i dalje u istoj prici. I znamo uvek sta onaj drugi misli, ja uvak znam sta on misli i kako se oseca, to je nesto na totalno drugom nivou od svega sto postoji. Ne moramo ni da razgovaramo tokom celog dana, dopunjujemo se mislima. Jedan drugog cinimo jacim, boljim osobama. I zato smo jedna kompletna, svestrana osoba.

Vratimo se na vasu opkladu, sta je bilo ulozeno? (izgleda da su se blizanci u nesto kladili ali se ne secaju)

Ne znam, ne secam se... da li je bilo ulozeno puno novca, a misli mda niej jer ni on ni ja ne bismo ulozili puno... Ne secam se vise, jer se on seca...? Ne seca se ni on, mislim... Da li me je pitao za neki savet ili nesto... ne secam se vise. Tako da je opklada sada beskorisna. Moramo opet da se kladimo, ne secamo se.

U sta bi se kladio sa bratom?

U automobile! Definitivno, u automobile. On bi uzeo moj, ili ja njegov.

No comments:

Post a Comment