1.28.2010

Emily Kay je pronasla inspiraciju za novu knjigu u Billu Kaulitzu

Kao sto ste verovatno vec i culi, Emily Kay, nemacki pisac, inspirisao je Tokio Hotel i Bill za njenu trilogiju. Kada je vest pocela da se siri, mnogi TH fanovi su zeleli da znaju vise o knjizi, tako da smo ulozili svaki napor da saznamo nesto o tome. Patrii sa THEurope, imala je zadovoljstvo da razgovara sa ovom divnom zenom. Nadam se da cete ovde saznati sve informacije koje ste zeleli da znate, uzivajte u intervjuu i podrzite Emily Kay!

Emily Kay je nemacka autorka. Ima 35 godina i zivi u dolini Rur okruzena knjigama i CDovima. Zavisnik je muzike, filmova, sporta, tetovaza i knjizevnom fantastikom.

THEurope: Kako si reagovala na "bum" tebe i tvoje knjige kada si rekla da te je Bill Kaulitz inspirisao? Da li si to ocekivala?
Emily: Ne. To je bila samo izjava na mom Twitteru i tema na mom twilight.4fans.net blogu. Nikada nisam razmisljala da bi neko mogao da se zainteresuje za ovo osim mene. (lol) Zaista mi je neodoljivo da osetim ljubav TH fanova i njihovu strast za bendom i njihovu podrsku kreativnim ljudima koji podrzavaju ideju o bendu.

THEurope: Pre ovoga, da li si napisala neku drugu knjigu?
Emily: Prvo sam studirala englesku i nemacku knjizevnost. Ali san o pisanju knjiga jednog dana uvek sam cuvala u svom srcu. Odrasla sam uz tone prica na traci (kasete sa bajkama, price o avanturama i tako dalje) i knjiga. Uvek sam oko sebe imala mnogo knjihga cak i pre nego sto sam umela da citam i uvek sam terala mamu da mi cita price. Dakle, veoma brzo sam otkrila knjigu Enide Blytone i imala sam zelju u sebi da pisem knjige kao ona jednog dana. Sa 9 godina, imala sam prvi kontakt sa decijim romanom o vampirima koje se zove "Mali Vampir" (koji je napisala Angela Sommer-Bodenburg). Veoma mi se svidela i od uvek sam imala ideju da imam sopstvenog vampira. Ponekad sam ostavljala otvoran prozor jer sam se nadala da ce me posetiti vampir (lol). Nocu sam morala da zatvorim prozor jer bi bilo veoma hladno u sobi. ;-) Onda sam otkrila filmove "Beskonacna prica" od Michaela Endea i "Lavirint". Tokom 80-ih imali smo poseban dan bioskopa u mom rodnom gradu i kostalo je samo 3 DM gledanje filma. Isla sam tamo da vidim LAVIRINT svake nedelje 2 - 3 meseca. Na kraju sam naucila sve reci iz fima i postala veliki David Bowie fan. Ali moj omiljeni film svih vremena je jos uvek IZGUBLJENI DECACI. Film o vampirima koji je objavljen 1988. To je bio najvazniji uticaj na moju zavist vampirima. To je bio trenutak kada sam pocela da citam knjige o vampirima. Pre nego sto sam pocela da pisem ovu knjigu, objavila sam materijal za ucenje matematike, nemackog i engleskog jezika. Dakle, "Eulenflucht - Durch die Nacht" je prvi roman koji sam napisala.

THEurope: Da li znas za knjige Stephanie Meyer? Da li bi volela da tvoja trilogija bude slavna ko njena?
Emily: Naravno da sam procitala sve knjige od Stephenie Meyer. Ona je veoma dobar pisac i radujem se njenim sledecim knjigama. Mislim da nije realno da ocekujem toliki uspeh. Nadam se da postoje citaoci koji uzivaju u citanju mojih knjiga i zahvalna sam kada ih postoji nekoliko.

THEurope: Kako si saznala za Tokio Hotel i njihovu muziku? Da li je to muzika koji si odavno slusala?
Emily: Nisam znala mnogo o Tokio Hotelu dok nisu objavili HUMANOID album. Kada pogledate moje CD-ove, pronacicete i nemacku muziku. Moj omiljeni bend od 1986. je nemacki punk bend DIE ÄRZTE. Imam sve njihove CD-ove. Pored njih, tu su Robbie Williams, The Cure, Morrissey, The Smiths, Depeche Mode, New Order, The Clash, The Ramones, Oasis, Nirvana, Foo Fighters, Linkin Park i ostala punk, metal, gothic, rock i 80s muzika. Nije veoma tipicna kolekcija za fanoce Tokio Hotela. Prvo je moja mama dosla u vezu sa njima. Secam se jednog dana 2005. kada sam posetila roditelje, ukljucila je TV i bio je neki izvestaj o THa. Objasnila mi je koji je ovo bend, rekla mi njihova imena, da su dvojica blizanci i tako dalje. Samo sam pomislila "Okeeee ... " ;-) Usput, moja mama ima 61 godinu ...
Bila sam iznenadjena njenom reakcijom i tako mi je TH ostao u glavi. Neki ucenici su nosili njihove majice, ali tada jos uvek nisam bila zainteresovana za TH.

THEurope: Kako je Tokio Hotel unet u knjige?
Emily: Proslog oktobra sam pretrazivala internet i procitala sam clanak o HUMANOID albumu. Report je pomenuo da pesme zvuce kao Depeche Mode i zaista nisam mogla to da zamislim. Mislim TH i Depeche? Ne. Tako da sam nastavila da citam i onda sam videla ime Guy Chambers. Svaki fan Robbie Wiliamsa zna ovo ime, tako i ja. Bila sam veoma radoznala sta su TH i Guy radili zajedno. Dakle, poslusala sam muzicke uzorke. Zaista sam bila zapanjena, jer je to bila dobra muzika. Onda sam odlucila da odem u prodavnicu i kupim album. Nisam mogla da se odlucim da li da kupim nemacku ili englesku verziju. Na kraju sam kupila obe. ;-)

THEurope: Zasto si rekla da je "Geisterfahrer" soundtrack za knjigu?
Emily: Da. To je bio kso poziv budjenja kada sam se vratila kuci iz prodavnice. Pustila sam CD i zaista sam osetila neku jezu kroz moje telo kada sam slusala Geisterfahrer. To je radnja moje knjige na apstraktan nacin. Nisam mogla da poverujem da postoji pesma koja obuhvata tu temu i aspolozenje na nacin na koji Geisterfahrer obuhvata. Bila sam dirnuta time i to je bio prvi put da sam mogla da OSETIM svoju knjigu. Dakle, to je bio prvi put kada sam pisala o THu na mom blogu i kako je to uticalo na pisanje Durch die Nacht.

THEurope: Kakav je bio trenutak kada si videla Billovu setnju pistom na Dsquared2 reviji?
Emily: Bilo je divno jer sam imala osecaj kad da vidim andjela iz svoje druge knjige kao osobu. Radila sam nacrte ove knjige od 24. do 27. decembra 2009, ali nisam bila u mogucnosti da vidim svog karaktera. Ovo je bio drugi poziv budjenja i ponovo je bio u vezi sa THom. Sve je bilo savrseno. Kosa, sminka i garderoba. Moderan Ziggy Stardust kao andjeo - to je bio trenutak kada sam mogla da vizuelizujem lik svog andjela po prvi put.

THEurope: Da li karakter inspirisan Billom ima vaznu ulogu jednog od tvojih u knjiga?
Emily: Da. On je glavni lik. Cela knjiga je o tom andjelu. Da budem konkretna, to je trilogija kao trilogija o vampirima "Eulenflucht", ali o andjelima. Tako da ce se ovaj andjeo pojavljivati u svim knjigama trilogije kao glavni lik.

THEurope: Da li bi zelela da bend zna za tvoju knjigu?
Emily: Bilo bi interesantno znati da li im se dopada ideja. Ali ne ocekujem da ce cuti o tome ili imati vremena da procitaju. ;-)

THEurope: Kako si dobila ideju za blog? Zasto to radis?
Emily: Kao sto sam malo pre pomenula, velika sam fan vampira i fantazije. Dve moje prijateljice su pokrenule ovu twilight stranicu i znale su za moju knjigu koju sam zelela da napisem. Tako su dosle na ideju bloga o razvoju knjige dok ne bude objavljena.

THEurope: Kada ocekujes da prva knjiga bude objavljena?
Emily: Nadam se da ce krajem godine, mozda u novembru, biti objavljena. Moja izlaganja su u agencijama trenutno, tako da cekam da odgovore. Zavrsicu "Eulenflucht - Durch die Nacht" do kraja marta. U maju cu poceti da pisem prvu knjigu o andjelu koja ce biti posvecena Billu.

THEurope: Jos uvek nisi dobila nacrt knjige, ali reci nam nesto sto nam mozes otkriti o prvoj knjizi.
Emily: Kao sto sam rekla, naravno da imam nacrt, ali moram zadrzati u tajnosti detalje dok se ugovori ne potpisu i zvanicna kratka vezija bice objavljena. Ono sto mogu reci je da je postavka u Nemackoj, u Drezdenu i u blizini Severnog mora u 1945. i 2008. godini. Ovo je savrsena knjiga za fanove vampira, ljubavnih prica i romansi/fantazija. Na prvoj stranici ce se pojaviti citat iz Geisterfahrer pesme da pokazem svoju zahvalnost i postovanje THu. Tokom price, Tokio Hotel ce se pojaviti u odredjenim sekvencama. Ali to je i dalje tajna u ovom trenutku.

Izvor: THEurope
Emily Kay mozete pratiti na Twitteru i posetiti njen blog.
Prevod na sprski: Andjela @ THS

2 comments:

  1. wow, zvuci zanimljiwo! pa extra se promowisala za pocetak, swi TH fanowi ce procitati owu knjigu , sigurna sam!

    ReplyDelete
  2. hello,



    can you make an article about those books : the Forbidden Floor ?

    They are writen by the french writer and it's about TH and the fans :D The writer is in contact with the TH staff and TH got the books from their manager.


    More info on the fan club : http://carrie-fan-club.blog.jeuxvideo.com/

    and the forum where there is all the translations : http://wilkommenimhotel.forumactif.com/



    you can join the writer here : carey.s@wanadoo.fr and she send the beginning of the book for free.



    Kisses

    ReplyDelete