1.30.2010

Gustav na meinlcymbals.com

Nas omiljeni bubnjar ima profil na meinlcymbals.com, i imamo novi update. Ovog puta, Gustav je odgovorio na par pitanja. Sigurno ce vas razneziti, tako je sladak. Takodje, par novih fotki.






credit: noussa @ THA
prevod na srpski: Goga @ THS




Ime: Gustav Schäfer
Bend: Tokio Hotel
Bubnjar od: 1993
Saradjuje sa MEINL-om od: 2006
Rodjendan: 8. septembar 1988
Horoskopski znak: Devica
Mesto rodjenja: Magdeburg
Trenutno zivi u: hotelima i automobilu
Omiljeno jelo: Wiener Schnitzel (Becka snicla)
Omiljeno pice: Coca - Cola
Podesene ili klasicne udaraljke: podesene
MEINL tasovi koje koristim: Mb20, Byzance
Omiljeni MEINL tasovi: Mb20 Heavy Crashes
Automobil koji trenutno vozim: Nightliner
Ako izuzmemo bubnjeve, sta te jos zabavlja: voznja bicikla
Moj ucitelj: ucim radeci
Bubnjevi: Tammo Vollmers
Najbolji momenat karijere: prva turneja i sve sto sam iskusio do sada sa svojim bendom, Tokio Hotel-om.
Moje prednosti kao bubnjara: snaga
Bubnjevi mi znace: sve
Savet za buduce bubnjare: zabavite se i svirajte sta zelite
Kako bi sebe opisao: ne volim sam sebe da opisujem..cekaj..evo ima ovde neko ko ce me opisati: prijatan, zabavan, ambiciozan i ponekad malo nestrpljiv.
Kad se osvrnem na moj zivot jednog dana, voleo bih da mogu da kazem: premlad sam da bih odgovorio na ovo pitanje. :-)

2 comments:

  1. Gustav stvarno uživa u životu, u onome što radi... bar mi tako deluje.
    Ne čudi me što se zabavlja vozeći bicikl, jer nema vozačku već neko vreme. *giggle*
    Nadam se da će mu je vratiti uskoro.

    ReplyDelete
  2. haha i na prvi photoshooting je dosao bajsom i idalje ga cesto wozi. ^^ A slike su vrh. Trenutno gledam swaki detaljcic jer izgleda da je owo snimljeno tokom priprema za nowu turneju??! :D

    ReplyDelete