1.27.2010

Gala (DE) #2 - Bill: Solo projekti? Zasto da ne!





scan credit:
herzblut @ THus
th.lounge.de

prevod na engleski: d!va.licious™/thus
prevod na srpski: Goga @ THS

Ekskluzivno: pevac Tokio Hotel-a otkriva svoje planove za solo projekte i buducnost Tokio Hotel-a


Na Nedelji Mode u Milanu, Bill Kaulitz je sve iznenadio svojim pojavljivanjem u ulozi modela. U intervjuu za Galu, Bill otkriva sta ovo sve znaci za buducnost Tokio Hotel-a.

Nastup je trajao svega par minuta, ali bi mu mogao promeniti zivot iz korena. Obucen u tesne kozne pantalone, sa perjanim rukavima, koje su dizajnirali Dean i Dan Caten specijalno za vitko telo Billa (20), Bill je otvorio reviju DSquared2. Vrlo cenjen nastup. I mozda pocetak nove karijere?

Da li je tinejdzerska zvezda pokusala da se otarasi imidza tinijdzerskog idola? Max Dax, urednik magazina "Spex":
"Tokio Hotel je jedan od retkih bendova koji ima potencijal da se razvije. Ali za sada, svi znakovi upucuju na to da ce Bill Kaulitz zapoceti solo-karijeru. "Pevac je jedinstven, neverovatan i autentican freak: ako nastavi ovako i ide sam, postace ikona kakav je bio David Bowie."

Urednik Bravo casopisa, koji je otkrio bend, Tom Jungersdorf, kaze da postoji veliki rizik za bend u ovim trenucima: "Bill je izuzetno ocaran i privucen svetom dizajniranja. Ali, nijedan od njegovih mladih fanova ne moze da se identifikuje sa ovim." U ekskluzivnom intervjuu za Galu, Bill otkriva sta planira za buducnost.

Sve vise i vise se razvijas u novom pravcu, koji je sve dalje od imidza Tokio Hotel-a, koji ti je doneo internacionalnu slavu jos odavno. Da li bend u raspadu?

Mislim da se trenutno nalazimo na jednoj interesantnoj tacki nase karijere. Postajemo stariji i razvijamo se. Cinjenica je: uvek radim ono sto me usrecuje. Moj izgled je postao ekstremniji sa godinama, sto vecina ljudi ne moze da prihvati, u poredjenju sa "Durch Den Monsun" erom.


Da li bend ima neku strategiju, kako da privuce zrelije fanove?

Ne, ali znamo da nas ljudi i dalje vide kao tinejdzerski bend. Verovatno ce trebati jos vremena dok se ovo ne promeni.


Tvoj nastup na modnoj reviji u Milanu je visoko ocenjen od strane modnih strucnjaka. Da l ije ovo pocetak tvoje karijere kao modela?

Posto mi je bilo jako zabavno, mogu da zamislim da se bavim time u buducnosti. Ali samo iz zabave.


Da li si bio nervozan?

Bio sam jako nervozan. Ali ja sam uvek nervozan, cak i pred svaki nasi koncert.


Kako su pripreme prosle? Da li si imao trenera?

Bilo bi lepo da jesam! Naivno sam pomislio da cemo imati neke probe, da pokupim neke fore. Ali nazalost ovo nije bio slucaj. Ne, bacili su me na pistu samo tako. *smeh*


U Tokio Hotel-u, ti si clan benda, ali ti si i onaj koji prima najvecu paznju. Da li ima rivalstva izmedju tebe i tvog brata blizanca ili izmedju tebe i Georga i Gustava?

Suprotno od toga! Oni su srecni jer je ovako. Gusatv iz Georg ne bi mogli da zamisle da su oni u centru paznje, i dive se mom bratu i meni, sto smo preuzeli tu ulogu. I Tom je jako srecan jer sam ja uvek glavna tema.


Da li imas planove za samostalnu muzicku karijeru?

Nikada ne bih napustio Tokio Hotel. Ok, bice trenutaka kada cemo napraviti duze pauze. Tada bih mogao da zapocnem solo projekte. Ali kraj Tokio Hotel-a? Nikad!

No comments:

Post a Comment