5.31.2010

Bravo #11 (CZ) - Tom Kaulitz se predozirao vijagrom

prevod na engleski: evelyn @ THus
prevod na srpski: MECKYJEVAmalla @ THS
skanovi: evelyn @ THus







Gitarista THa, Tom Kaulitz, je bas zeleo da uziva tokom njihovog boravka u Tajvanu. Zato je on konzumirao vijagru tokom jedne zurke i cekao da vidi sta sledi.Rezultat je bio malo drugaciji od onoga sta je Tom ocekivao: "Jedan covek u tajvanskoj prodavnici mi je ponudio te pilule. Prvo sam mu rekao da mi one stvarno nisu potrebne ali je ipak znatizeljnost na kraju bila jaca od mene. Izgleda da sam uzeo vise nego sto sam trebao. Drugog dana sam se osecao bolesno i sve je bilo mutno." Na zalost ne znamo koliko je devojaka imalo to zadovoljstvo! ;-)

Koncert THa i podsmehivanje fanova

Zdravo dragi BRAVO, zelim da ti se zahvalim sto si nas obavestio o
koncertu Tokio Hotela. Bila sam tamo i uzivala sam.Zbog njih sam dosla
cak iz Nemacke i nije mi zao zbog toga.Zao mi je sto moj ceski ima puno
gresaka.Takodje sam uhvatila flasu Toma Kaulitza.Jedva cekam sledeci
koncert Tokio Hotela!I mali podsetnik o podsmehivanju Justina Bibera.Ne
volim ga ali to sto ljudi rade je odvratno.Zao mi ga je i rado bih
pomogla kad bih mogla.Ali puno zvezda takodje jesu ismevane.Bye! - Angelinen Schlenzmann

No comments:

Post a Comment