5.07.2010

Hotexpress.com (MAL) - Intervju sa TH-om (translated)




Hot Magazine je imao priliku da uradi intervju sa momcima dok su bili u Kuala Lumpuru. Bend je govorio o tipu devojke koji voli, sta rade tokom slobodnog vremena, znacenje iza ‘Pain of Love’, itd... Ovo nije ceo intervju, samo kratki delovi. Ceo intervju ce biti u sledecem broju Hot magazina.

^prevod na srpski: AndjelaUndTom @ THS


Intervjue mozete pogledati ovde i ovde.


Prevod na srpski: Goga @ THS

Prvi Deo

Int.: Sta vi momci radite kada imate slobodnog vremena, kada ne svirate ili pisete...?
Bill: Spavamo. *svi se smeju* Znate mi nemamo bas pravi hobi. Mi smo svi, takoreci, vise ili manje (gleda u Toma, potom u Georga) talentovani za muziku. *smeh*
Georg: Ooogh.
Bill: I tako. Ne, nemam hobi niti ista tako. Mi samo gledamo na milione DVD-jeva i um, kada smo u tour bus-u.
Tom: I upoznajemo se s devojkama. Ponekad.

Int.: Upoznajete devojke, huh? Kakve devojke vam se dopadaju?
Tom: Um, pa sad... ima mnogo lepih devojaka sirom sveta, tako da...
Bill: Georgu se svidja Kelly Clarkson, ali... *svi se smeju*
Georg: Ma sigurno, sigurno...
Bill: Ne, ne... Georg je jedini koji ima... uhm...
Tom *ubacuje se i zajedno sa Billom*: Devojku.
Tom: Tako je.
Bill: Tako da... mi smo single. I umh.. ne znam. Mislim da nemamo bas specifican tip devojke.
Tom: Ne.
Int.: Je l', sve prolazi, znaci?
Bill i Tom: Da.

Int.: Bill, da li ces zapoceti sopstvenu modnu liniju?
Bill: Da, to je jedan od mojih snova, da to uradim jednog dana, tako da... mislim da je bas cool sto sam imao priliku da radim sa toliko cool ljudi. Kao sto su Dean i Dan iz DSquared, i um, sa mnogo odlicnih fotografa, i cool dizajnera, to je bilo bas cool. Mozda to i uradim u buducnosti. Bilo bi, bilo bi bas zabavno.

Int.: Koja se prica krije iza pesme Pain of Love?
Bill: Iza Pain of Love? *zbunjen*
Int.: Da. Koja je poenta?
Bill: Pa Pain of Love je zapravo pesma koja opisuje gde mi... zapravo, sta je to ljubav i sta ona sve moze biti. Tako da ponekad, znate.. mislim da svi koji su bili nekad zaljubljeni, znaju da to nije uvek dobra stvar. Ponekad moze biti mnogo bolna. To je prica iza Pain of Love. Ali znate, kad pisemo ljubavne pesme, to nije, znate... um, ja sam single vec 6 godina, tako da nije sve, um.. nije iz nasih privatnih.. um, stvari ili veza. To je vise iz naseg okruzenja. Tako da, ponekad nas inspirise sve oko nas. Nasi prijatelji i price koje smo culi... i za ovaj album je jako dobra stvar sto smo mogli da putujemo u druge zemlje i druge studije... Tako da su nas, znate, inspirisali mnogi ljudi, gradovi i studiji - sto je bilo jako dobro za ovaj album. Ja.

Drugi Deo

Pitanje: Koliko Billu treba da uradi kosu i sminku?

Bill: Uh.. ne toliko dugo. Vec sam se navikao jer to radim... poceo sam sve sa 9 ili 10 godina, znate, da radim ovo. I uhm, bas je brzo gotovo. Za kosu mi treba oko 15 minuta.

Int.: A za oci?
Bill: Uhm, 20?
Georg: 7 sati. *svi se smeju*


Njihova kondicija/fitness level

Tom: Oh, mi imamo, mi imamo... pa mi ne radimo nista za to.
Georg: Mi NEMAMO kondiciju. *svi se smeju*
Tom: Tacno. I ako nemas kondiciju onda.. onda ti je sve dozvoljeno, da radis.
Bill: Mi volimo da puno spavamo. Tako da, za nas je.. ponekad jako tesko da...
Tom: Tako je...
Bill: ... znate, da ustanemo i sve to radimo...
Tom: A jedemo nezdrave stvari...
Bill: Uh-huh.
Tom: ... i jako dugo spavamo, i znate... yeah.

Ko ovde voli Davida Hasselhoff-a?

Tom: Georg! *svi se smeju*
Georg: Ahm. Tom.
Bill: To je njegov idol.
Georg: To NIJE tacno.
Tom: Yeah.
Bill: Oh, ali to je tajna, tako da...
Georg: Hoooh. *svi se smeju*


I dalje ismejavate Georga...

Tom: Georg obavlja veliku nuzdu ispred... znate... ispred svih u WC-u, javno.
Georg: Ja to radim sve samo zbog benda. Oni me teraju.
Tom: Da! To nam donosi srecu pred nastupe, tako da... to je jedina stvar koja...
Bill: Da, ali danas smo samo imali "dixie" tamo *prenosivi WC*
Tom: Da, to je verovatno za Georga...
Bill: Hoh-okay.
Georg: Mozda bih... trebao da se suzdrzavam sve vreme...

No comments:

Post a Comment