5.26.2010

Bravo Web - Intervju sa bendom

prevod na engleski: herzblut @ THus
prevod na srpski: MECKYJEVAmalla @ THS


video pogledajte OVDE.

Sasa: Pa, kazite mi sta ste doziveli za ovih par nedelja...
Bill: Pa, bili smo u Aziji i umm.. da, imali smo koncert tamo, mali, i prvi put smo upoznali svoje fanove tamo, tako da da, to nam je bio prvi put da smo tamo.
Tom: Oh da, bilo je veoma dobro.


Bill: ...To je bilo jako zanimljivo jer, putujete tako daleko, upoznajete novu kulturu i narod, i oni takodje pevaju sa vama.
Tom: Imali smo jako dobar nastup.
Bill:..da, imali smo jako dobar nastup.
Tom:.. U Maleziji smo imali pravi nastup. Koliko smo svirali, oko sat otprilike?
Georg: Da..
Tom: I onda,um.. bili smo u Tajvanu, imali smo mali akustican nastup.Bilo je jako dobro.
Sasa: Koja je najludja stvar koja vam se desila skoro?
Bill: Najludja stvar.. Pa, Sasa, ne znam!

Sasa: Ali da li se desilo nesto dok ste bili u Aziji kada ste rekli "Wow, ludilo!" ?
Tom: Jeli smo lude stvari..
Bill: Da, jeli smo cudne stvari.. pa, jednom smo otisli u kineski restoran sa kolegama pa smo prbali dezerte. Neke cudne stvari koje ne dobijate ovde i..
Tom: Mi smo vegeterijanci, pa smo po ceo dan raspravljali sa svim ljudima tamo.. i da, jeli smo kinesku hranu i probali vegeterijansku hranu, neko voce i povrce, koje je poznato samo tamo, ali i ovde raste i stvarno ne znam koja je ono bila vrsta hrane ali jendo ili drugo je bilo jako cudno.
Bill: Tako da bilo je puno stvari koje su ovde nepoznate.

Zena: Da li ste takodje imali diareju jednom? *smeh*
Bill: To je Georgova omiljena tema.
Georg: Zapravo, ne mogu da se setim.
Tom: Secam se necega... (jedan deo je bez prevoda....) Ali on uvek ima malo diareje..
Sasa: Pa da li ste zbog toga pazljivi sto se hrane tice ?
Bill: Um.. pa, dok je god hrana vegeterijanska, ja sam za to da probam, ali bio sam malo uplasen u Kini, mi zapravo nismo bili tamo, ali tamo se jedu macke i kucice itd sto kod mene ne prolazi. Naravno, obavestio sam se zasto se to dogadja, i shvatio sam da je to stvarno stvarno uzasno, ali dok kog sam znao sta sam jeo i da to nije zivotinja, probali smo, i bili smo veoma.. Ali znate nas, mi smo obicni, stalno jedemo pizzu, pizzu i pasta, a tamo u Aziji bilo je zapravo isto. Ali smo probali neke nove stvari.

Tom: To je bilo samo jednom.
Bill: U jednoj emisiji smo pili neko cudno pice i
Georg: Caj sa mlekom ili tako nesto..
Bill:.. da, caj sa mlekom
Georg: I zele lopte/bombone
Bill:Ali je bilo cool, jer imali smo neku vrstu velikih slamcica za pice i ove male zele bombone su nam dobro dosle.

Tom: kada vec govorimo o ludim stvarima, najludja koja nam se desila u Aziji je bila kad smo stigli. Cim stignete morate da potpisete papire da cete biti kaznjeni smrtnom kazno ako kod sebe nosite drogu...
Bill: Odseku ti glavu. *smeh* Ne...
Tom: Ne.. ali nesto slicno..znaci da morate da potpisete papire na kojima pise da ako nosite drogu, ili ne znate sta je tacno zabranjeno ili ne, onda ti odsecu glavu.
Georg: Ponesete pogresan lek i onda je gotovo.
Sasa:Ok, ali vi niste imali nista slicno kod sebe, zar ne ?
Bill: Ne, nismo imali drogu.
Zena: Da li vam je neko nudio nesto?
Tom: Pa, u Singapuru su zakoni jako jako strogi tako da sve u svemu to je bio najcistiji grad koji sam ikada video.
Bill: Vi prosto odete odatle. ()
Tom: Takodje ne smete da zvacete zvake na ulici i slicno..
Bill: Ali ja swejedno jesam!
Tom:Stvarno?
Sasa: I nista se nije desilo?
Bill:U tom momentu nisam razmisaljao o tome!Stvarno nisam razmisljao o tome.. Uvek mi pvo drugi kazu "Ne radi to!", ali tada sam sedeo u kolima i...
Tom: Ali ja cu obaviti jedan telefonski poziv i sledeceg puta..
Bill: Ali Singapur je bio impresivan, niko od nas to nije ocekivao, bio je najlepsi grad koji sam posetio u poslednje vreme.Prelep je,imali smo prelep hotel i proveli lepo vreme, tako da .. bilo je jako lepo.

Sasa: Sta dalje planirate?
Bill: Sledece- idemo ponovo u Aziju da snimimo MTV Worldstage tamo, i po prvi put cemo biti u Kini, u jednoj emisiji tamo, i da, prvo cemo biti u Aziji ponovo.
Tom: Inace uvek planiramo. Trenutno imamo puno slobodnog vremena, samo sto smo dosli sa turneje, da kazem..
Bill:I naravno nas Tour DVD ce izaci Jula, ne pitajte me za tacan datum jer ne znam.
Tom:Definitivno na leto!
Bill: Na leto.. i Live album.Tom i ja smo upravo objavili konacne delice Live DVDa, bice jako dobro, snimal smo koncert u Milanu.I nastavlja se.. Zelimo da napravimo turneju u juznoj Americi sledece godine, i bice jos koncerata u Aziji.

Zena: Da li nadjete vreme i za sport, da li imate neki hobi ili slicno?
Bill:Ne, ali nikada do sada se nismo bavili sportom, ja totalno nisam za sport.Bio sam na dirincenju/treadmillu tokom turneje, ali to zaista nije bilo potrebno.
Georg: 2 puta?
Bill: ne, ne, ne, ovog puta sam to odradio zestoko.
Tom: 2 nedelje
Bill: Bio sam cak i tokom odmora.
Tom: Ali Tom ne trci...
Bill:Vidim.. Ali sam sam zeleo da budem u kondiciji i.. ali ti mozes da zaboravis to.
Zena: Ali da li je lose kada toliko ne mozete da se bavite sportom?
Tom: Pa jednostavno je, naravno da ja izgledam bolje.
Bill: Pa nikada se nisam bavio sportom tako da ne znam nista o tome, ali swejedno zivim nezdravo. Pusim kao dimnjak i jedeo pizzu ceo dan.
Tom: Ti pusis?
Bill: Nah, samo sada a posle..
Zena (Tomu): Ali ti se bavis sportom?
Tom: Samo kada imam vremena. Bavim se ali nisam redovan.
Georg: Nee, Tom je zapravo.. svakog dana u McFitsu.

Zena se obraca Gustavu i Georgu: A sta je sa vama ? Da li se vi bavite sportom?
Tom: Georg je samo cekao kada cete ga pitati ovo. Da, on trenira.
Georg: Uvek
Tom: Mi zapravo kazemo da potpuno lici na Leonarda di Caprija.
Sasa: A Gustav ?
Bill: Za Gustava je pitanje..
Tom: Gustav je "Dickie" (whats that?)
Sasa: Ali zasto ga vi stalno dirate ?(Gustava)
Bill: Njega? Samo da znate kako prolazi Georg..
Sasa:Ali Gustava uvek zadirkujete i kazete da je previse debeo.
Bill: Zapravo Tom i ja smo izdvojeni po ceo dan od ovog sveta.
(... nema prevoda ...)
Bill: Ali cim se vrata zatvorena mi smo ti koji se ismevaju i mnogo toga se desava!
Sasa: Onda ih napadate?
Georg:Da...
Sasa: Da li je zlobno to sto te ismevaju tokom svakog intervjua?
Gustav: To je totalno zlobno. Glupavo sa njihove strane.

Tom: Ali..ali.. sta jos ? Bill ima devojku.
Sasa:Kako se zove?
Bill: Oh Tom, covece!
Sasa: Kako se zove??
Bill:Zaklina. *smeh*
Zena: Iz Magdeburga?
Georg: Zaklin Chantal.
Bill:Ona ima kratku, crvenu kosu. *smeh*
Bill: Ne, nije se desilo nista novo.
Zena: Zasto ne uspeva?
Sasa Tomu: Sta je sa tobom?
Tom: Ne, ni kod mene.. barem nema jake veze, a rekao sam vec jednom da je zelim.
Bill: Ali Georg je i dalje u vezi za svojom devojkom. *aplaudira*
'
Sasa: Vencanje? Prosidba?
Georg: Pa...
Bill: Da, da vec dugo planira!
Tom: Uporan je posto ce napokon imati prvi sex, posle vencanja.
Bill: Mozda sada mozemo da prenesemo tajnu poruku da Georg zeli da bude zaprosen. Kako bi njegova devojka videla da on zeli da ON bude taj koji ce biti zaprosen.
Georg: Ne, prvo cemo snimati "Georg i ... u ljubavi" pa tek onda.
Tom: Ali iskreno, mi razmisljamo sta cemod a radimo kada Georg postane otac.
Bill:Da.. moze da se desi.
Tom: U studiu sviram bas ali uzivo ce biti problem.
Sasa:Da li bi voleo da uskoro imas dece?
Georg: Ne, ne skoro..
Sasa:Ali nekad ?
Georg: Nekad.. oko 40.
Zena Billu: Da li ces cuvati bebu ?
Bill:Ha?
Zena:Da li ces cuvati bebu ?
Bill:Nikako!
Georg: Za Boga miloga! Ne bi im dao svoje dete!
Bill: Ali mogu da kazem da ja nisma sposoban za tako nesto. Imamo 4 psa, u principu to je kao da imate dete.
Tom: Ali moramd a kazem da imam jako dobra imena za svoju decu. Ne bih voleo da imam skoro decu ali zelim da im dam jako dobra imena.
Bill:Da ali ne zelis da nam otkrijes ta imena, zasto si onda spomenuo to ?
Tom: Ne, ne zelim da vam kazem, samo sam spomenuo.
Bill: Mi cesto pricamo o imenima nase dece ali zapravo en zelimo da imamo decu.
Tom: Ja sam kreativan kad su imena u pitanju.
Georg:Tom Junior!
Sasa: Bill Junior. Billete

Sasa Gustavu: I ti si single, zar ne ?
Gustav:Da..
Sasa Billu: Adam Lambert je totalno zaljubljen u tebe, pa kako gledas na to ?
Bill: Moram da kazem da ja zapravo nisam upucen u to.. zapravo ja ne znam ko je tacno on.
Sasa: Ali on mi je to rekao
Bill: Ja ne znam ko je tacno on. Bolje- ja uopste ne znam ko je on.
Tom: Stalno nas pitaju o Adamu Lambertu a mi zapravo ne znamo ko je on.
Bill: Ne, ne znamo ga. Jos uvek ga nismo upoznali. Ne znam puno o njegovoj muzici, video sam samo deo njegovog spota ali ne znam nista o njemu.
Zena: Da li bi zapravo ti voleo da ga upoznas?
Bill: Um.. Ne mogu da kazem to. Zavisi kakav je on.. pa, ako se upoznamo negde, onda naravno, zasto da ne, ali se to jos uvek nije desilo.
Sasa: Dobro onda.
Zena: Hvala vam.

No comments:

Post a Comment