6.24.2010

Cleo Magazine (Singapur) - 10 minuta odmora

scan: THSingapore
prevod na srpski: Anja


Photobucket


Dok su u nasem gradu zbog Audi Fashion Festivala 2010, Tokio Hotel identicni blizanci Tom i Bill Kaulitz odlucili su da rockaju i bez njihovih gitara.

Da li je iko od vas razmisljao o pravoj karijeri u modnoj industriji, posto ste vec njome poceli da se bavite?

Bill: Da. Kao muzicar, imao sam sansi da radim sa fantasticnim modnim dizajnerima i fotografima. Zaista sam uzivao da radim sa Karlom Lagerfeldom iz Vogue-a, i radio sam neke stvarno sjajne stvari za Vanity Fair. Takodje sam, sam dizajnirao neke kostime za zadnju turneju. San mi je da dizajniram svoju modnu liniju!

Sada kada ste mega uspesni, postoji li nesto sto mrzite, a vezano je za slavu?

Bill: Ponekad, zelim da mogu da izadjem, i da radim sta zelim, da odem na pice, ili sta vec. Ali to je tesko!

Tom: Mrzimo paparazze, dok smo bili na odmoru na Maldivima ovog februara i druzili se u nasem bungalovu, oni su nas jurili. Sledeceg dana su te slike osvanule u svim tabloidima.

Jos jedan poznati par blizanaca je u nasem gradu. To su Dean and Dan Caten iz DSquared-a, koji se ucek oblace identicno. Da li i vi momci radite to?

Tom: Izgledali smo isto u prvih 6 godina naseg zivota.
Bill: To je mala stvar koju su nasi roditelji radili, oblacili su nas identicno!
Tom: Imali smo majce na kojima je pisalo "Tom" i "Bill" , da bi nas uciteljice lakse prepoznale. Sada smo odlucili da zelimo da izgledamo drugacije!

Da li ostatak benda oseca da je u Billovoj senci zbog njegove pozicije frontmena!

Tom: Oh, da. Svi mi smo u njegovoj senci. To je tako otkad smo poceli da dajemo intervjue. Bill je bio napred, a mi smo, znate bili iza njega, tako da jesmo bili u njegovoj senci (smeh).
Bill: Da, ostali su OK u vezi sa tim, posto se mi tako dobro poznajemo. Plus, oni mogu da idu u McDonald's kad god hoce, a ja ne!

3 comments:

  1. Nažalost, samo 10 minuta odmora. Oni mora da jako, jako malo spavaju. *hugpls*
    Baš je sladak intervju, naročito deo sa majicama i vaspitačicama.

    ReplyDelete
  2. ^^
    Tako bih volela da ubrzo napraiv svoju modnu liniju! Morala da bih da kupim nesto :DD
    Btw, svidja mi se clanak :D

    ReplyDelete
  3. ^^ I ja ću kupiti nešto iz njegove modne linije (ako ikada nastane). Ma, šta pričam, bre, od glave do pete ću nositi njegovu odeću, biću njegova hodajuća reklama!
    Ma, zezam se, ali ne bi bilo loše da ga malo promovišem... *hmmm*

    ReplyDelete