6.13.2010

Spike - top 10 bendova sa najgorim fanovima

SPIKE.COM - Top 10 bendova sa najgorim fanovima


Smesno je kako bendovi mogu uticati na svoje fanove, tako da oni
postaju potpuno posveceni svemu sto bend kaze ili uradi. Ovo moze biti
odlicna stvar za bendov finansijski i komercijalan uspeh, ali moze
izazvati mrznju kod autsajdera zbog kolektivnih gluposti fanova,
neznanja, i nepromisljene posvecenosti svemu onome sto bend radi.



#7 - Tokio Hotel


Kada sam do kraja godine napisao moju Top 10 najgorih muzickih videa 2008
listu, naravno da sam stavio Tokio Hotel na #4 mestu.Nakon sto sam
popunio listu, dobio sam puno komentara i privatnih poruka od njihovih
dvanaestogodisnjih fanova koji mi govore kako sam glup zato sto sam ih
stavio na listi. Kojim vrstama Kool-Aid-a ovi slicni vocu emo s**nja
hrane ove devojcice?

Pre svega, njihova muzika je uzasna. Sve
njihove pesme su "zalivene" melodicnim pop/rock zvukom sa najgorim
tekstovima koje sam cuo u svom zivotu. Oni su kao goth boy bend koji su
odrastali uz David Hasselhoff-a i Bauhaus-a. Nadam se da ove male
devojcice razumeju da ce za dve godine trositi nedelje pokusavajuci da
shvate zasto su kupovale ovakvu vrstu muzike pre svega. Garantujem da
ce Tokio Hotel biti u epizodi "Gde su oni sada" u veoma bliskoj
buducnosti. Garantovano!



izvor
credit: EEELIINA @ THus
prevod na srpski: Devilish @ THS

No comments:

Post a Comment